2 April.

Det är den andra april idag, som ni alla kanske vet :p haha. Jag har varit i skolan idag, och har inte mått speciellt bra, men när man kom till skolan så mådde man faktiksit bättre om jag får säga så. : )
På ett sätt så älskar jag min klass, ( vissa ) På ett sätt så gör dom så man mår bättre, och det är jag glad över. Vi har så roligt tillsammans på något sätt. Vi kan ju skojja om allt, utan att man ska bli sur.
8:5 !!! my love ! :D 
Ja, vi hade spanska först idag, då vi hade läxförhör på det vi hade i läxa, :p ahha,
Matte, fattar noll, :p Estet, jävlar vilket liv det var på den lektionen!  hahaha.
Sedan till slut no, ;p  alltid roligt ;d
jaja, efter skolan blev det ramlösa.
Michaela, glöm inte mitt diadem imorgon<3

pusshej snyggingar:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0