Adams bästa dag.!

Tisdag, snart fredag;D
Tog bussen vid 8, ;p  träffade nicklas på bussen.
No, där vi gick igenom ögat, och adam tog ''sönder''  skrivbordet i datasalen, min ingen märkte.
Rast.
Svenska / so, där vi gickgom om gymnasie val..  det finns så otroligt många skolor...  :O   Men får se.. har två altenativ, får se.
Matte, hahaha. där Adam skulle kasta en tejp rulle på roberts bröst men ''missade''  och kastade tejp rullen på lampen så den föll i golvet, och under lampan satt casper. Casper fick då lampen i huvudet / armen.
HAHAHAHAH, alla skrattade, men adam lilla, är man förvänad?  alltid du gullet :)
Musik, michalea och jag är klar med vår låt, så vi hjälpte killarna lite bra. :D

Mamma hämtade mig efter skolan, vi körde till väla, för mamma skulle handla skor och strumpor till mormor. :)
och jag skulle handla knä strumpor :p hihi, låter tantigt. Men det är snyggt :p
Såg adam på väla.!  men nej, här hälsar man inte.:p  hihi.

Nu sitter jag och tänker lite,  och musik. Ska göra maten i vkäll:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0