Anna, du är mitt liv.!

Igår, så var det lördag, : )
Vaknade vid 7, då dom ringde och meddelade att bror hade kört och krockat ;.:'(
vi passade peg och daisy tills igår, dom är för underbara.
Vid 13,30 stack jag ner till stan för att möta Johan, sedan gick vi hem till mig. för det var så fint väder.!
Vi kollade film, och hade allämt trevligt:D  puss på dig <3
Senare på kvällen kom anders och några kompisar hit och åt middag, det var meningen att bror skulle komma, men det går inte :(

IDAG: jag sitter och försöker lära in mig ögats delar !  Varför ska jag det? Vad har jag för nytta med det i framtiden?
Så jävla tönigt !! :D haaha
vid 14,s ka jag till mormor, och sedan ska jag dansa, anna kan inte dansa idag.. för hon är skadad:*(
krya på dig bästis <3

ANNA, DU ÄR MITT LIV, DU ÄR MIN VÄRLD , TACK FÖR DU FINNS<33

 image32


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0