BRor.

Du är mitt allt, jag är så glad att du klarar med allt. Som du / vi har varit med om.
Du är nog den starkaste personen jag känner.
Du betyder mest på denna jord, och då överdriver jag inte. Du finns alltid där för mig, vi kan prata om allt. Fast du är kille, så kan jag prata ''killar'' med dig. Och det är jag jätte glad över. Det finns ingen annan på denna jord, som är så omtänksam som dig.
Du gör mig glad, bara man ser dig, skinner man upp till ett leende. Du är guld värld.
Jag vet inte vad jag skulle gjorde i fall jag förlorade dig.
Du bryr dig verkligen om mig, och det är jag jätte glad över.





Jag älskar dig bror <3image39


Kommentarer
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-04-16 @ 21:36:48
URL: http://helsingborgstad.blogg.se
Postat av: anna

Johan :D

2008-04-17 @ 18:17:52
URL: http://annafinnemang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0