Detta var det sista jag behövde !!

ALlt är så jävla jobbigt för tillfället, allt skit händer mig mig mig och mig !!
Allting bara flyger på en, och det tar aldrig stopp.! 

Bror, Du måste lova mig att stanna hos mig så länge jag lever, sluta prata skit snack!
För jag hade inte kunnat leva utan dig, och det vet du om. !
Vi kan glömma vad som hände igår.. men att förlora dig, jaa det vill jag inte prata om !
Lyssna på mamma, du vet om att hon har rätt i slut ändan!
Så jag ber dig, gör inget dumt, för gör du det gör jag det !
Jag älskar dig nu och för alltid, snälla stanna hos mig !

-------------

Skolan idag, började vid 8:O
Så tog bussen vid halv 8, träffade Michaela på kärnpunkten.
Sedan hade vi sjärnorgentering, och vi skulle gå själva : O  jag fick då ''syd'' så jag gick till ga, och hittade svar på dom frågorna vi fick. Hade min ipod i öronen, och såg allmänt nörig ut :D
Efter idrotten hade vi svenska /so där vi har börjat med norden, kan det bli mycket tråkigare?  Det är så sjukt tråkigt!  Så det finns inte.. men men..
Mat, där jag och Michaela skulle träffa min pappa på öztens pärla( eller hur det stavas )
För det var champion soppa i skolan, och det gillar vi inte. Så vi åt kina mat med min pappa. : )
Efter maten hade vi estet, där jag och michaela håller på emd våra short, vi sydde lite idag..
Engelska, där det var redovisning för vissa, som har läst böcker, sedan läsa en text.

Mamma kom och hämtade mig, opch nu sitter jag och ska snart plugga lite spanska.
Men Anna, Johan och Michaela, jag älskar er ! Tack för ni finns där förmig. Det betyder verkligen jätte mycket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0