En vanlig skoldag.

Då var det torsdag igen, och snart är det helg. Så sjukt skönt, en snabb vecka detta, och det är skönt.
Idag hade vi först idrott, där michaela skulle ha uppvärmingen så sa jag till henne, att vi skulle ut och jogga!!  så det gjorde vi, vi fick ut hela klassen på en trevlig joggingtur i vår fina stad Helsingborg:p
Det var sjukt kallt, men sjukt roligt. :)  när vi kom tillbaka från joggingturen så hade vi vollyboll, rätt rolig sport: )
jaja, sedan gjorde v oss, och svenska /so, då vi fick igenom vårt nya arbetsområde, ( tidning )
Vi är 13 st i varje grupp som ska skriva en tidning, det ska bli roligt faktiksit. : ) 
Sedan mat, estet, haahha
Teo, ditt lilla tal var rätt fint:p  hahhhahhha, omg, som alla skrattade.:p  du gjorde inte bort dig, nje nej:p
Engelska, då vi fick tillbaka våra ''svåra'' prov, jävlar i havet vad dom var svåra, men det hade mats sett, så det var väl lugnt :D  Annars har dagen varit bra: )
Jag ska snart plugga engelska, känner jag ligger lite efter:p
pusshej.


Sedan vill jag bara skriva, få ut mina känslor.!!
Jag förstår inte, att du kan gå från ena personen till en annan, nu skiter du totalt i mig,!  men vet du vad?
det skiter jag totalt i, för jag har bättre vänner, som betyder mer än du gör.!
Du har svikit mig.:(   


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.smslandet.se/?r=244603
GRATIS SMS!!!!!!

2008-04-03 @ 23:00:19
Postat av: anna

vem har svikit dig? :O

2008-04-05 @ 21:57:13
URL: http://annafinnemang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0