Första arpil.

Idag är det första arpil med andra ord ''skämt'' dagen. Det är en ganska rolig dag om jag får säga vad jag tycker. Jag har själv inte lurat någon idag, vänta ni bara:D ahah.
Bloggen har ju inte fungerat på några dagar för min del i alla fall, jag vet inte om det har  varit så för alla.
Skolan idag då, efter ett kort men ändå roligt påsklov. Skolan började väl ganska lugnt.
Först No, där vi hade ett litet kunsakps test två och två, rast, svenska/ so, där vi åkte till HD för något med tiding;p haha. Rätt roligt fakitksit om jag får säga det själv. Efter det, mat, matte och musik.
Efter skolan stack jag och mamma till Karin, rätt skönt att prata av sig lite. Nu har jag precis läs en ny komentar jag har fått, jag vill tacka den personen som är så mogen att skriva anonymt, det är verkligen att stå för sina ord.
Nu ska jag plugga matte, pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0