Grattis Adam:D

Idag fyller adam år och vi var så snälla så vi äggade honom. Grattis på honom : D<3

Tack anna och ann-sofie, för allt ni ställe upp med igår<3

Skolan idag... jag orkade igentligen inte gå, men jag förstöke, ska vissa att jag är stark!
Började med stor samlig på torget, där dom tog upp några saker som hade hänt på skolan mm.
Idrott där vi hade stjärn orgentering.. det var faktiksit roligt idag. :D
När vi kom tillbaka till ga-hallen, så bestämde vi oss för att kasta ägg på Adam.. för han fyller ju år.
Så jag och Michaela gick in i killans omklädnings rum, och kastade ägg på vår kära adam, jag har fota på mobilen, men jag orkar inte lägga in den nu. Ni får det någon annan dag. : )
Sedan så måste det kanske gå till rektorn, för det ska inte förekomma sånt på vår skola :S:p
hahahhah
No, vi har prov om två veckor typ::O
Mat.
Spanska... jag och emma har kommit långt på vår spanska...  ( not )  Olle var sjuk idag..:( eller något sånt.
Efter skolan , stakc jag och bästis till stan och fikade på waynes : )
i stna såg jag även simon, och träffade på robin också <3

Nu iivkäll.. så orkar jag inte göra någonting, adrian är i Tyskalnd och det suger rikigt mycket :/
Jag ska kolla film med mamma, för jag tror vi behvöer omgås mer än vad vi gör.
JAG ÄLSKAR MIN MAMMA <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0