Grattis pappa!

Torsdagen den 17:de April och min pappa fyller år !
Han började bli gammal gubbe nu.
Grattis på dig den gammla<3

Skolan, började med idrott, men jag har sjukt ont i knäet., + att jag inte mår bra.
svenska / so, där vi skulle lämna in vår lilla tidning idag, :d  det gick väl bra. Men alla var jätt stressiga, men inte jag och michela :D  trlalal:p
Mat, (  rotfruktsoppa,)  gott?  neej..!
Estet, där jag och michaela syr hotpands,  dom blir rikigt snygga,
engelska.

Efterskolan, träffade jag pappa, jag sa grattis, och lite så.
Han frågade om jag var hungrig, och jag var jätte hungrig, hade inte ätigt något på hela dagen.
Så vi stack och åt kina mat, :D  

---------------------
E, i vår klass. ! 
Jo, idag satt vi på estet med vår kära klass 8:5 jag och michaela satt och ritade sömsmål på våra byxor, och plösligt märker jag att någon stirrar på mig. Jo, då satt det en person och bara glodde på mig, michaela, ellinor och linn. När vi satt och pratade. Hon skrattade åt det vi skrattade och, liksom. Hon trodde hon var med i vårt ''gäng'' men det kan hon ju drömma om, nu lät jag som en bitch, men det skier jag i, för det var så;p
men i alla fall. Så forstatt vi och pratade, sedan sa jag det till michaela, hon bara jaa, jagvet. Så hon som är så diskret, hon sa ju allting högt, mm.!  
hahahha.
Men hon fortsatte och kolla på oss, och det är sjukt iriteerade.
Men vi tror att det är som hon vill ''vara'' som oss.!  För vi är så coola.. nej, men seriöst. !
Du vet säkert vem du är, sluta kolla på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0