Jag har ont i huvudet.!

Tisdag, och snart är det fredag:D
Tog väl bussen vid 8 och ingen trevlig person var på bussen..  tråkigt men sant.
No, där vi fick väl plugga till provet vi har imorgon.
Svenska, där vi håller fortfarande på med vår tidning, och det går verkligen jätte bra;p jag vet inte hur långt vi har kommit, jag har gjort min lilla nöjes del med victoria. :)
Matte, jobbar vidare med ekvationer.
Musik, jag och michaela är väl klar med låten nu skulle jag tro, vi sjöng även upp den för mårten:D
låtern kommer upp när vi har ''redovisat'' den för klassen:D
Stannade kvar efterskolan med pontus och michaela, där vi prata massor av skit, ahahah trevligt:D
Sedan stack jag ner till knutan, där jag träffade johan<3
Vi åkte hem till bonna stället '' laröd'' med andra ord, hahaha.
vi åt glass,:D 
sedna var jag tvungen att åka hem tyvärr, och nu sitter jag och pluggar på no, :D
 pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0