Jag har saknat dig Adrian.

Skolan idag, började med att jag tog bussen med alexander, och andre i morse vid 8.
Matte, där vi fick tillbaka våra ''prov'' det gick väl helt okej, ;d  
Elevråd, där vi gick reda på att vi ska åka till liseberg, jaja, det blir säkert trevligt :)
Trädslöjd, där jag fortsätter  med min lampfot, den kommer säkert bli jätte fin, ( not)
MAT.
Eneglska, där jag och thea jobbade med någon engelsk dialog, det gick väl bra thea, haha :D
Svenska, jag satt och lyssnade på min ipod och gjorde klart mina geografi frågor.

Efter skolan träffade jag snyggingen johan på knutan, där vi satt och pratade i nästan en timme, <3
När  johans buss kom, så kom teo förbi, och så satt vi och pratade en stund. Efter en stund så ringde äntligen adrian, och sa att han var på väg, jag har verkligen saknat dig adrian, du är bra<3

Det har varit jätte fint väder idag också.. 20 grader minst !!


image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0