ny vecka, nya dagar.!

ännu en måndag, ännu en ny vecka i skolan :D
Veckan började med ett träslöjds prov, och det tgick väl okej., Det var lätt, men jag vet inte om jag klarade det..;p hihi.
Mat, !
Engelska, ;p  alltid roligt.
Svenska, ;p där, fredrik ( vår lärare ) michalea och jag hade en diskution.
Josefine till fredrik: Vet du vem vår nya engelska lärare är?
Fredrik.: ja, faktiksit. 
Michaeka: vad heter han? och vem är han?
Fredrik, han är 26 år, och har jobbat för cevin klein.
Michalea och josefine, :  allvar?:O  då måste han vara sjukt snygg ju!!:D:D:D:D:D:D:D
Fredrik..  hahahhahhhahhahhh
alla.: hahhahahahhah

Vi fick fan på deT;p    hihihi : $

Efterskolan, buss till mammas jobb, sedan till danshuset :)
Nu sitter jag och lyssnar på musik och har allämt tråkigt..:/  
pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0