sjuk!

Tisdag, och imorgon är det några dagars lov : )
Jag vaknade av att jag hade sjukt ont i magen och kunde knappt gå..;(  Men jag åkte till skolan ändå för jag vet om att jag missar så otroligt mycket, när jag kom till skolan så var det no. Nu fattar jag i alla fall lite mer på No.
Efter no, hade jag rikigt ont i magen igen, har såna kramper typ, Men jag orkade med en svenska lektion, sedan orkade jag inte mer, jag tog bussen hem. Kom hem och la mig på sängen och somnade, och vaknade vid 15,30, så jag behövde ver´kligen sova. 
Sedan fick jag reda på att johan från luleå typ, har kommit hem!! och han måste jag träffa i veckan, jag länkar så<3
När jag vaknade hade mamma köpt sy saker till min tävlings däckt, och tagit fram sy markinen, så snart ska vi klippa och sy i den, så den blir snart färdig. :) 
Jag har gjort lite matte, eftersom jag ligger efter nu.. gjorde nogra ekvationer, sedan orkade jag inte mer. 

pusshej.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0