Sol!!!

Äntligen är det så varmt så man inte behvöer vinter jacka mm. Det är så skönt, så det inte är sant. : )
Skolan idag som vanligt, tog bussen vid 8, ( inga roliga personer )
Spanska, där vi fick reda på att vi skulle ha ett grupp arbete, : )  Det ska faktiksit bli jätte roligt, tycker jag.
jag ska jobba med emma och olle :d  :)  Det kommer säkert gå bra, vi har komit så långt redan så.;d hihi.
Matte, där vi hade ''test''  och det gick bra, eller det kändes bra.!
Estet, där jag och michaela, fortsatt med våra snygga hot pands, och michaelas femma rök!
hahahhhh, Du är så otroligt blåst!  Förlåt du är så älskad <33 
Men michaela hade slått vad med pontus att hon klara vara snäll i en vecka, och idag blev hon ond igen!
mohahahahha.
Mat,  fy fan vad äckligt det var !
No, där vi läste lite bara..

Tog bussen hem, satt och prata med snyggingen i norrland,
Sedan så gick jag ut och pluggade / solade i en timme, och lite små brun blev man allt.
Ska snart prata lite med mamma, och sedan äta glass!

Puss på er i vår vädret :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0