söndag.

jag hatar verkligen söndagar, och nu är det söndag igen !!!
Bästis har sovit hos mig i natt, och det var lika roligt som vanligt, jag älskar dig<3
I går så bakade anna tårta till oss, den var jätte god:D 
sedan cyklade vi till bogarht och handlade godis, åt och kollade eva och adam.
Fan vad jag har saknat eva och adam, :D
Tack för igår och idag bästis

Jag sitter nu och pluggar på mitt trädslöjds prov som jag har imorgon, jag fattar noll och kan abslout ingenting..
jag vet inte om jag orkar plugga mer..  jag har inget intresse i det alls..  varför ska man kunna sånt här?:O

Vid halv tre , ska jag cyklatill bästis, för vi ska iväg och dansa:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0