Söndag.!

Dagen började med att jag vaknade klockan halv tio, kollade miami ink och lite så. Sedan blev det frukost. ;D
Efter frukosten så var jag tvungen att plugga lite spanska, så det gjorde jag.
Anna frågade om jag ville följa med henne till olympia, så vi cyklade till olympia.
Cyklade hem, åt lite och bytte om till danskläder ;)
Cyklade till dansen.
Det var roligt på dansen idag, vi gick igenom allt inför uppvisningen. Vi skule ha lime gröna linnen, vi längst fram så det känns bra :d hihi.
Cyklade hem från stattena, och gjorde en smoothie med fil, hallon och blå bär. Nyttig ska man vara :D
Nu sitter jag och väntar på MAT !! Jag är jätte hungrig !

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0