1 augusti!

hejhej mina läsare, förlåt men jag känner abslout inte för att blogga men det är väl ett måste?
Jag mår abslout inte bra. Varför bogdan, varför gör du så här mot julia?  Vad hade min syster sagt ? :'(     JAG ÄR SÅ BESVIKEN PÅ DIG, VI ALLA ÄR LEDSENA ÖVER ATT ANNA ÄR BORTA. ÅHH,H MIN ÄLSKADE SYSTER... :*(   men du kan inte bara göra så här mot julia? 
Men i alla fall, idag så vaknade jag vid fem av att peg ( min morbrors hund ) hoppade upp i min säng och la sig brevig mig. Sedan somnade vi båda två om och vaknade vid 10, sedan åkte vi till min morbror. Han är i småland på något möte. Sedan måste jag berätta en sjukt rolig sagt, att imorgon kommer borgmästaren från uruguay till min morbror. Jag tycker att det ska bli sjukt roligt, haha. Som sagt, jag bor nästan hos min morbror. Jag är nästan mer där än jag är hemma. Jag älskar att vara där, !!!! 
Jag har badat i poolen och lekt med hundarna, men nu börjar jag få sol exem på bröstet, och det suger. För det kliar något enormt !!! Men det går väl över snart. : )  
Jag har inte gjort så mycket mer idag, imorgon ska jag träffa joakim !!!  Vi firar ju ett år, eller vad säger du? :D
hahahahahah, alltså jag och joakim har känt varandra i ett år snart. Så jag vet inte om jag ska till gantofa och hälsa på honom eller hur det blir. Men nu ska jag lägga mig framför tv, och se nyheterna hade jag tänkt.

puss på er. ( jag orkar inte läsa igenom )

Kommentarer
Postat av: anonym

Vad gör han mot Julia?

2008-08-02 @ 11:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0