Allergi!

åhh, idag så har det varit fint väder, sol och varmt. Så jag har haft shorts på mig hela dagem, skönt skönt. Imorgon åker jag äntligen !! Det ska bli så skönt att få komma iväg från allt skit å mög.!
Jag ska även hinna träffa michaela, vi ska ficka på stan. och prata igenom några grejer som jag behöver hjkälp med. Det är ju det kompisar är till för. ! och därför är michaela en bra kompis. Ja, som sagt jag åker ju imorgon kväll, jag ska till småland med pappa, bror, hans familj och många andra. Vi är 50 st. Vi ska paddla, och fiska kräftor, men jag är ingen ''skogs människa'' jag hatar verkligen alla insekter och sånt skit. Så jag har köpt mygg medel för att hålla mig borta från insekterna. Men det jag är mest rädd för är min allergi, jag är nöt, allergiker. Nu på sista tiden har jag blivit mer och mer, bara jag är i samma rum som nötter så kan jag känna det direkt. Och det är verkligen jätte jobbigt, så nu måste jag ha med mig en spruta vart jag än går, ! Jag som hatar sprutor, men i fall det skulle vara någon gång att jag inte får luft, så är jag ju tvungen att ha denna sprutan. Men jag är allergisk mot så mycket mer också, nötter, äpple, päron, gräs, morötter, mm. Jag kan sitta här hela dagen och bara säga vad jag är allergisk mot. Jag har varit det i flera år nu.  Så det viktigaste för mig att ha med mig till ''vildmarken'' som jag säger är, min spruta ! 
Nu ska jag packa lite.
Sötnos, jag kommer sakna dig, men vi ses när jag kommer hem :$





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0