dans!

Jag kan abslout inte sluta fundera på min dans. åhh, det ska bli så roligt att äntligen få börja igen. Men det kommer kännas tomt, för min bästis och jag har dansat tillsammans under ett år. Vi har verkligen haft super roligt, det finns massor av minnen från träning till tävling. Vår första tävling var i Göteborg, det är något som jag aldrig kommer att glömma. Vi gjorde verkligen vårt bästa, och det gick hyffsat för att vara vår första tävling. Vår andra tävling, vann vi !! Det var helt sjukt, men vi var värda det. Så mycket som vi hade övat så! Det blev även slutet på min bästis disco karriär, hon ska fortsätta dansa Salsa, och det gör hon rätt i. Du kommer lyckas bra med det. Men jag kommer sakna dig på träningarna. Jag ska ju börja träna några fler dagar i veckan nu också, det känns både bra och dåligt. Nu börjar jag även 9:an, så det kommer bli tufft med skolan och dansen. Men det är något jag vill, skolan kommer som jag har sagt tidigare gå i första hand. För det är mitt liv som står på spel där, jag måste fokusera något oehört på skoland detta året. Men det har jag alltid gjort, så varför skulle jag inte kunna göra det nu? Jag fick även reda på igår, att jag ska dansa tillsammans med Sabrina, det ska verkligen bli super roligt. Hennes grupp och min grupp ska slå samman. Jag vet inte, om vi var för lite, eller vad det var.
18/8 börjar skolan.
25/8 börjar dansen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0