Dans !

jag kom hem från dansen för ungefär en och en halv timmes sen. Det var vekrligen jätte roligt, att börja nu igen. Nu blir det dans, femdagar i veckan. Det känns verkligen jätte bra. Dans tävling i september i helsingborg, och i oktober i kalmar. Jag längar redan, sedan vill jag gratta Peter som ska tävla i Em. Grattis ! :D
Jag ska även på läger imorgon, alla nior på PS2 ska cykla till saxtorp, så jag är inte hemme fören på onsdag kväll. Så då kommer väl en massa bilder och smått och gott.
När jag kom hem från dansen, duschade jag, ringde älskling, michaela och packade.
Just nu ligger jag i sängen och kollar csi, och ska snart sova. Ska upp tidigt imorgon, ni får ha det så bra,
puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0