Dans !

Nu är det bara 15 dagar kvar till min dans börjar. Det ska bli så skönt att få komma igåg igen. Jag har verkligen längtat!
Min dans är mitt allt, för det får mig att må bra. När jag har en dålig dag, så ställer jag mig i ute rummet och dansar. Det får mig verkligen att glömma allt! Men nu har vi haft uppehåll väldigt länge.:/   och det sista som hände inom dansen var att vi hade dans tävling i GA.
Och jag har bestämt mig för att verkligen sattsa på dansen. Disco dans är något jag blir glad av, och det får mig verkligen att glömma allt, som jag sa tidigare. Mitt resultat i min förra tävling, vissade ju att, jag har chans att komma någonstans också. Första pris i sin första tävling, det är helt okej. Inte för att det var så många som dansade men men.
Som sagt, jag ska börja dansa 5 dagar i veckan. Min mamma är lite emot det, p.g.a skolan. Men jag vet om att jag kan planera, och därför har jag valt att dansa så många gånger i veckan. Skolan går före, det vet jag om. Det måste jag kunna priotera före dansen. FAst dansen är roligare, så är skolan viktigare. '


Kommentarer
Postat av: anna

förlåt att vi inte ska dansa disco tillsammans längre.. men lycka till, jag vet att du kommer komma långt bästis! <3

2008-08-11 @ 16:06:37
URL: http://annalowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0