Du åker snart!

Du åker snart, och det ska bli väldigt tråkigt. I går log jag i någon timme och bara grät, för jag saknar dig och jag kommer sakna dig ännu mer när du är där uppe. Men det är inte vi två längre, så det är något man får leva med.
Men du är bland mina bästa vänner, och det vet du om. åhh, det är en månad sen du gjorde slut med mig, tänk en månad. Denna månaden har gått så fort, och jag känner att det går åt rätt håll. Jag börjar komma över det nu, men det kommer som sagt ta tid. Men det vi hade tillsammans var så speciellt, och det vet jag om att du också tyckte. Du anar inte hur mycket jag tänker på dig, och jag undrar hur du mår.
Jag har så många frågor som jag vill fråga dig, men jag vet om att jag inte kommer att våga.

men du, får ha en trevlig resa och så träffas vi väl om ett år eller något. I gonna miss you . !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0