En dag med Mattias !

idag så vaknade jag av att telefonen ringde, och det var till mamma !!  Jävla stil att ringa så tidigt på morgonen. Jag fick knalla mig upp, äta och göra v mig. Sedan tog jag bussen till lasarettet där jag mötte, mattias och hans bror anderas. :) Trevliga typer, sedan gick jag och mattias ner till stan, och anderas körde hem. Mattias skulle shoppa lite, men han hittade inget fint i stan, så vi tog bussen till väla istället. Där han hittade en film och en jätte fin tröja :)   Men tyvärr inget rosa ! hahah. Jag har mobbat mattias hela dagen, att han skulle köpa något rosa, men icke !!
Efter någon timme på väla, tog vi bussen till stan, där vi gick till Ga och sedan till tåget på knutan.
Vi åkte till ''landet''  GANTOFTA, där vi kollade film och gick ut med mattias hund, åke. Erkänn att det är ett väldigt fint namn på en hund :D haahha. Tack för idag :)<3<3<3
Jag har nyss pratat med michaela en lång stund i telefon, och vi bestämde oss för att åka till Nova lund imorgon och shoppa !!  Så dit ska jag imorgon. Just nu sitter jag och ska snart kolla tv.
Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0