Fredag hela veckan!

tjena min puddingar ! :D

åhh, vad jag har ont i höften, men jag får vara kvinna och vissa att jag är stark !
Idag, så började skolan vid halv nio, vi kollade på pingis, kändes lönt. Sedan vid tio, så begav, oliver, jag och oskar oss till tropikaret. Där vi skulle prata med magnus för det var det företaget vi fick. Sedan kollade vi på alla olika djur där, och pratade igenom mässan som kommer i januari på IH. Efter det, hade jag mat ansvaret, vi han bli klara idag igen. Efter lunch rasten, så gick vi ut på stan igen och gjorde en marknads undersökning om tropikariet. När klockan börja närma sig halv tre, kom mamma och hämtade mig. Vi körde och handlade, nu ska jag snart städa här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0