Fullt upp..

idag började dagen med att mamma väckte mig klockan 7, jag gick upp. Och jag kände att jag verkligen hade ont i benen och i rumpan, efter den jävla cykel rundan.... Jag är väldigt stolt över mig själv att jag har lyckats cyklat så långt. Men det var inte det jag skulle säga, haha :D 
Jag gjorde v mig och hela den biten. M;ichaela kom hit vid 8 tiden, och hon hittade hit alldeles själv, duktigt av dig gumman. Vi cyklade sedan till norrvalla, där vår skola skulle ha brännbollstunering. Vi vann första matchen, förlorade andra och vann sista. Men gick inte vidare.. men tur var det., För det var så himla tråkigt.
Vid halv ett, cyklade jag och michaela hem. Jag sitter här nu, och bloggar lite. Senare i kväll ska jag i väg och dansa i en timme. Sen snabbt hem, för jag ska på disco på the tivoli sen.

Imorgon ska jag träffa älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0