God eftermiddag !

idag så vaknade jag av att jag mådde inte alls bra...
Vaknade vid tio, låg kvar i sängen till elva eller något. Sedan blev det frukost, och iväg och slinga håret. Det är abslout ingen stor förändring. :p  hihi. Jag skulle även träffat älskling idag, men det gick inte. Tråkigt...
Jag och mamma körde till väla för att fortsätta leta lås till skolan, men vi hittade inget. Där efter körde vi till mormor, gud vad jag älskar min mormor. !
Hos mormor, var morbror, johan redan. Vi fickade och satt ute i det fina vädret. Det har verkligen varit fint väder, men det ska börja regna i början på nästa vecka. Tråkigt... men nu kommer snart hösten.
Efter mormor, så hörde vi till hyllinge, och letade efter lås. Men hittade inget där heller, alla lås är tydligen slut över allt.
Just nu sitter jag här och mår allmänt dåligt, jag får väl försöka rycka upp mig, och hitta på något.
Mamma vill flyttta, hon vill byta jobb. !  Det är bara frågan vart vi tar vägen?

Puss på min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0