god kväll !

god kväll mina puddingar.

Igår, var det som sagt dans till klockan 19, och sedan disco på the tivoli. Discot, var så sjukt roligt, ! Det är någ det bästa discot ever, om jag får säga det själv. Jag mår sådär, jag har en sån jävla period igen, då jag tänker något enormt på min syster. Men hon finns inom mig och kommer alltid att göra. Jag känner att jag måste skriva av mig lite, men det får jag göra imorgon, för jag är för trött för att göra det idag.
Men som sagt discot var helt sjukt roligt.
Idag, så var vi lediga, fråga mig inte varför. Men skönt har det varit. Dagen började med att min pappa ringde och väckte mig vid halv elva, och klockan tjugo över elva satt jag på bussen ner på stan. Det var verkligen snabbt gjort av mig. Jag hann tvätta, föna och platta håret. Sminka mig och ta på mig. Jag är stolt över mig själv. :)  Jag kom ner till stan, där jag mötte pappa. Vi lunchade på någon kina restaurang, gott var det. Jag gick ett par jeans av pappa i födelsedags present. Jag har ju ''typ'' inga jeans.. :p  Efter stan, åkte jag hem, och väntade på älskling. Klockan tre ringer det på dörren och där står älskling. !  Vi gick direkt bort till pizzerian för jocke var hungrig. Sedan blev det mys, och vid sex tiden så tog vi tåget till gantofta, och hade lite små trevligt där. Och nu sitter jag här och ska snart sova. Imorgon blir det massor av folk här hemma, för jag har ju fyllt år. :) 
Så på dagen, ska jag förmodligen till väla och handla smink, och på kvällen gäster.
Söndag, träffa älskling hela dagen lång. För jag hinner ju inte träffa honom alls i veckorna.
P.g.a dansen och skolan.

god natt på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0