hejdå mina snyggingar !

jaa, äntligen så drar jag. Jag ska till pappa om någon timme, sen ska vi någ köra ! Det ska bli så skönt att få komma i från allt och alla ! Jag har varit i stan med michaela hela dagen lång, vi har gått och pratat och fickat. Du är verkligen guld värld älskling. Det finns ingen bättre än dig. Gud vad jag älskar dig. Jag hade kunnat sitta här hela dagen och berätta hur jävla underbar du är. Men det hinner jag inte, ahha :p Jag trodde aldrig jag skulle få plats med en väska, men det fick jag:D  Så nu har jag en stor tränings v'äska, en liten pappers kasse med skor, och en handväska, med mobil, kamera och ipod, mm. Det kommer bilder när jag kommer hem. Vi kommer hem på söndag kväll, och på måndag börjar skolan. Det ska blir skönt att få börja skolan också, !
Men nu ska jag se så jag har packat ner allt, sedan drar jag. Puss på er alla, och ni får ha det så trevligt.
J, jag kommer sakna dig jätte mycket, men jag finns på mobilen sötnos :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0