Idag fyller jag år !

igår, så vaknade jag klockan tio, av att mamma väckte mig .:p  haha. Jag låg kvar i sängen en timme eller något och kollade tv, sedan gick jag upp och åt frukost. Vid ett ringde älskling:$ och sa att jag kunde komma till honom, och han frågade i fall vi skulle gå på bio med amanda och Adam. När jag kom till Gantofta, så kollade vi tv, och efter ett tag kom Adam och Amanda. Vi har verkligen hur trevligt som helst tillsammans. Vid sju tiden så gick vi till tåget, men jocke och adam kom på att det inte gick fören kl 8, så vi stannade kvar vid tågstationen, och umgicks:p hahha. När klockan började närma sig åtta, kom tåget och vi kom in i stan tio minuter senare. Vi gick upp till max, där vi åt och sedan gick vi in på filmstaden och kollade '' the black night'' :) Tack för en mycket trevlig kväll snyggingar ! <3

idag, så vaknade jag av att min morbror kom in och sjöng för mig, och sedan kom mamma. Jag fick pengar insatt på mitt konto och en klocka. Men jag mår inte så bra idag....:/  tråkigt men sant. Men jag hoppas att jag får en bra födelsedag ändå. Jag har redan fått världens bästa present. :$   Jocke <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0