jag känner att jag inte orkar !

jag känner att jag abslout inte orkar bloggar.
I går förmiddag hade jag ett långt samtal med min mamma, som fick mig verkligen att tänka. Att tänka på vad som verkligen kan hända, om jag fortsätter som jag gör. fy fan, jag vill inte ens tänka tanken... Allt är allmänt jobbigt. Folk säger till mig att, '' du får tänka på det goda'' det är inte så lätt. För dem som säger det, förstår inte hur dåligt jag mår, det är ingen som förstår det. ! Det är ingen jag verkligen har berättat för hur dåligt jag mår, det är ändå ingen som kommer att förstå. Så varför berätta det? Det känns ju bara slöseri med tid?
Men min älskade mamma, fick mig att tänka om. Och det har jag gjort.
Snart börjar skolan, och jag längtar något enormt.Speciellt efter alla mina kompisar som jag inte har träffat på sommarlovet, och det känns så konsigt. !

någ pratat om det, nu är det söndag, och jag har haft en underbar helg, bowlat, träffat sötnosen:$, och idag blir det att jaa, får se. Måste i alla fall åka till graven vilken dag som helst, får sånt dåligt samvete, när jag inte har besökt den på ett tag.

God natt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0