Lördag !

idag så vaknade jag jätte tidigt, kändes det som. Klockan tio, men det var p.g.a att mamma höll på i köket, haha :p  Jag låg kvar till halv tolv och kollade lite tv, och sedan åt jag frukost.
Vid ett tiden, körde jag och mamma till maxi för att handla inför kvällen. En massa folk var där, men jag älskar att gå på maxi och handla med mamma. Det är faktiskt jätte trevligt, och jag tror mamma tycker lika dant. Efter maxi, så kom jag på att jag behövde ett kompenations lås till skåpet i skolan. Så vi körde till biltema, men där var dem slut. Så vi körde till väla efter många om och men. Vi hittade ett på clas olssons eller vad det heter, haha .:D  Det var ju inte speciellt snyggt, men nu får vi se i fall det passar på måndag. :D  Jag var även tvungen att handla smink, för det känns som jag inte har något. Så jag köpte lite puder och jag har även bestämt mig, för att jag ska snart slinga håret. Kanske imorgon vitti, när dem öppnar !:d  Får se. ! : )  hihi. Tack för det mamma ! <3
Snart ska jag stryka min blus, och sedan kommer några släktingar hit. För att fira mig, för jag har ju fyllt år.
Jag hoppas på många fina presenter , ahha :) 

God kväll på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0