miss !

åhh, nu sitter jag med en tår i ögat, för jag saknar min ögonsten något enormt. !
För drygt 7 år sedan, så började jag spela fotboll, jag var ensam. ! Men samma dag som jag började spela fotboll, så började du också. Det var precis som det var menat, att vi skulle träffas där ! Vi har varit bästa kompisar sedan den dagen, vi kan varandra in och utan till. Det är så svårt att tro, och jag förstår inte det själv, att jag har en kompis som står mig så nära men ändå så långt bort. Under dessa åren så har vi verkligen gjort allt tillsammans och då menar jag allt !
Vi har även massor av minnen tillsammans, som alltid kommer att finnas i mitt hjärta, och ha en stor plats. Vi har även gått igenom ett helvete och ett paradis under dessa åren. Vi har haft svåra studer, som vi har löst tillsammans. För vi har funnits där för varandra, i vått och tort. Kommer du ihåg när det tog slut mellan mig och Richard, du var den första jag ringde, du kom på 2 minuter. Det är inte många som gör det, jo, min bästis ! Som jag verkligen är stolt över.
åhh, jag kan sitta här och rabbla upp alla minnen tillsammans med dig, för det är så roligt att berätta för man får ett leende på läpparna. Men du är verkligen en sann vän, som finns där när man behöver en. Jag vet inte, men nu på sistonde, har det hänt något fruktandsvärt mellan oss. Vi har slutat träffats, och det suger ! För så här vill jag verkligen inte ha det. Det känns som det är något som fattas, som halva jag är borta. Du var min andra halva, och det är du fortfarande. Men vi träffats ju aldrig, varför ?  Har jag gjort något fel?  Jag vill verkligen inte ha det så här länge, jag vill att vi ska träffats, och ha det som innan. För jag tänker på dig varje dag, och undrar hur du mår. Och hur du har det nu ''utan'' mig. Jag hatar dettta ! Snälla kom tillbaka till mig, för jag saknar verkligen dig. Du är mitt allt, och jag älskar dig bästis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0