Namnsdag !!

god kväll mina snyggingar !

fy fan, vad varmt det har varit i natt i mitt rum. Det går abslout inte att sova...  Men jag vaknade vid 10, av en fruktandsvärd mens värk. Hatar det.!! Men jag steg upp, gjorde v mig och lite smått och gått. Cyklade i väg till willy och handlade mat och godis. Framåt eftermiddagen åkte jag och mamma till väla. Hon ville köpa något till mig nu när jag har namnsdag, KAJSA !!  : )  Så jag fick en jätte fin kofta. Tack bästa mamma, där rök din månads lön eller? ahahha :D
Efter väla, ringde jag lovisa och frågade i fall hon var kvar på västergård, så jag cyklade dit. Där vi kollade massor av fotboll och killar. Puss på det, : )  hihi.
Ska kanske träffa joakim nu, !

bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0