Nova Lund!

idag så väckte mamma mig kl 9:o då gick jag upp åt frukost och gjorde v mig. När klockan börja närma sig 10. 00 så kom michaelas mamma och hämtade mig. Så körde jag, michaela, cristina och michaelas syster till Lund där vi skulle shoppa. Jag hittade en tröja, på top shop :)  och en ny bikini topp. Jag fyndade med andra ord. Mamma hade sagt till mig att jag inte skulle handla för mycket p.g.a att jag handlade så mycket nu i tisdags på center cyd. Så det är dags att skaffa ny gadrob snart, men men. Efter nova lunnd, körde vi till danshuset och jag mamma. Där vi pratade om vilken krus jag skulle gå mm, och det blev som jag hade tänk mig, brons / silver.
Så nu är det träning 6 dagar i veckan. : )   men skolan går före. Så nu när skolan startar, så är det skolan och dansen som är viktigast för mig.
just nu sutter jag och svettas, jag har 27 grader i mitt rum!  och jag ska berätta det är jävligt varmt !
vi ska snart äta, sedan ska jag slappa framför tv:en

Puss på dig michaela ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0