ojj, vad jag känner mig oaktiv !

hej mina snyggingar !

Jag har ju inte skrivit på alls länge, jag har varit trött och inte haft tid.
Igår började skolan för min del, inget konstigt med det. Det var så roligt att träffa alla i sin klass igen och alla andra 9: or. Vi är ju äldst på skolan nu, och det är ''jätte'' roligt. Men i alla fall, igår häne inte så mycket i skolan, vi har äntligen fått skåp, och vi fick även massor av papper. Efter skolan vid halv tre, träffade jag sötnosen:$ Vi gick och fikade, och sedan så började det regna, ( jätte roligt ) Sedan så tog vi bussen hem till mig, där vi spelade geni spel, och gissa vem som är allmänbildast? Joo, jag så klart. ! :D  Efter lite mys, så blev vi hungriga och gick i väg och köpte pizza. Vid tio tiden, tog sötnosen, bussen hem. Och jag gick och la mig. Tack för idag !<3

Idag: så var de det gamla vanliga, stiga upp ur sängen, äta frukost och ta på sig, mm. Sedan tog jag bussen ner till skolan, där vi skulle samlas på ProCivitas. Vi ska ha ett projekt hela höst terminen nu, som heter ''framtidspiloterna'' Det är verkligen hur svårt att förklara som helst, men det kommer jag  göra för er, när jag kan det bättre. Efter en hel dags föreläsning, så träffade jag Johanna, för lite Engelsk hjälp. Jag lånade tre engelsk böcker, och vi satt ner och pratade engelska på bibblan. Efter en timmes engelsk prat, så träffade jag Hanna en snabbis, gud vad jag har saknat dig ! <3 Sedan tog jag bussen hem, och nu sitter jag här vid datan, och uppdaterar mig med allt, haha.

Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0