Skola !

ojjj, jag har inte haft tid att skriva i min blogg. Jag började som sagt skolan i måndags, och det var verkligen skönt ! :D
Så igår, så var det skolan, en massa prat om gymnasie valet, och sånt. Så jag hoppas jag kommer in där jag vill nu, jag ska försöka höja med i tre / fyra ämnen. Men det gör jag säkert. Efter skolan igår, så träffade jag Jocke, som han vill bli kallad. Jag skulle gå och försöka fixa proa plats, men hon var inte där. Så vi gick hem till mig, i regnet. Vi kollade tv, hela dagen typ, för det var verkligen tråkigt väder. Vid tio tiden åkte sötnosen hem :( och jag gick och la mig.

Imorse, så vaknade jag av att mamma ringde vid åtta och väckte mig. Jag gick upp och gjorde v mig. För jag skulle vara hos läkaren vid halv tio. Så jag mötte mamma där, doktern kollade på min höft. Han tyckte vi skulle åka till akut röntgen, så vi åkte dit. Dem skickade oss tillbaka till husensjö, där dem säger att vi var tvungna att åka upp till akuten igen! För dem ville ha ultraljud, blir man förbannad eller?  Jag har fått en inflammation i höften, så jag har fått medecin nu, så förmodligen blir det bättre. Efter skolan åkte jag till mammas jobb, och sedan hem. Nu sitter jag och pratar med michaela och älskling på msn. :)

Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0