Våffelbagaren! :D

Idag så ringde mamma och väckte mig klockan 9:O  För klockan 10, skulle jag möta johanna ( min privat lärare ). Men jag kunde abslout inte sova igår....  så jag var jätte trött. För jag fick världens gulligaste sms från ''våffelbagaren''  inget namn näms. Men som sagt jag träffade honom på festivalen, vi bytte telefon nummer. Sedan har vi inte hört något från varandra sen festivalen. Förren igår, då jag fick ett sms från honom.   Fick hans msn och hela den biten.
Efter att johanna hade varit här, så somnade jag om, och vaknade av att bror ringde. Jag hoppade in i duschen och gjorde v mig. Jag ska snart träffa sötnosen:$   Puss på honom, ( du vet vem du är )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0