Vart tog sommaren vägen?

åhh, igår kväll mådde jag verkligen skit,!!!  Så dåligt har jag någ inte mått på väldigt länge, jag tänkte något enormt på min syster. Men jag fick stöd av Mattias, tack gullet !
Så idag väckte mamma mig klockan 9:o  och då hade jag sovit 5 timmar kanske. Hon väckte mig så tidigt för att johanna skulle komma, ( min privat lärare ) Men jag fick gå upp, och säga till johanna att jag inte mådde speciellt bra, p.g.a vad som hade hänt, och hon förstod mig. Men idag så hade hon ett litet test till mig, och jag klarade det. Alla rätt ! :D  Jag börjar bli duktig, sedan redovisade jag min bok jag hade läst och det gick väl bra.
Efter två timmars pluggade, blev det att jag somnade om för jag hade abslou inga krafter. Efter ett tag så ringde jag Michaela och berättade att jag inte mådde speciellt bra, och hon förstod mig. Tack älskling ! Det känns så bra att ha en vän som förstår att man ine mår speciellt bra. Så idag har jag legat i sängen hela dagen med popcorn och kollat massor av beck filmer. I detta vädret så mår man ju inte speciellt bättre. Nu ska jag snart äta, för jag är jätte hungrig sedna ska jag någ gå och lägga mig.
Puss på er alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0