Min andra dag på praon.

Idag så var det min andra dag på praon, och det är super roligt :)
Dom är så söta. Fast dom går i 5:an. Dom kan inte så mycket. Men hur bra var man själv i 5:an, haha.
Jag fick hjälpa dom att rätta deras Europa arbeten, många kan ju bra svenska. Nej, nu var jag taskig.;p hihi.
Samtidigt ska dom ha Nationella prov snart. Så dom som Göte inte trodde skulle ''klara'' dom, vill han att jag skulle diskutera vissa saker på Engelska. :)
Och imorgon ska jag ha gympa uppvärmningen, det får bli dans. : )    mohaahaha.

Senare idag, ska jag till nagelbyggaren, för att fixa mina naglar. Dom ser hemska ut nu. Fy fan. !!;p
Ikväll blir det väl slapp framför tv:en och kanske lite plugg. Få se i fall jag orkar ;d haha.

Grattis min kära lilla Michaela idag, som blir byxmyndig:D   <3
Grattis Gustav, hoppas du får en toppen dag.

Pusshej, / Jossekosse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0