onsdag.

Idag var det min tredje dag på min proa, och det är super roligt. :)  Ni som inte har försått så praoar jag på min gamla skola på husensjö : )
Jag beundrar verkligen alla lärare, vilket tålamod dom har.
Jag hade hand om gympan idag, och det blev dans. Jag tror att dom alla tyckte det var roligt. Det värkade så. Men roligt hade vi tillsammans. Som jag skrattade, ojojo, nej, nu ska jag inte vara taskigt:D HAHAHA .
jag lärde dom att pulsa, x-hopp och en liten dans. : )  
Sedan så mår min älskade Anna bättre, så nu mår jag också bättre.

För snart en månad, sen så dog min älskade syster i en bilolycka, och jag har fortfarande inte fattat att hon är borta.  Jag förstår ingenting fortfarande, Jag kommer aldrig mer få se dig, aldrig mer få prata med dig, och aldrig mer få skratta tillsammans med dig. När man säger, Anna är död !   det låter hemskt, det låter fruktansvärt. oh, jag tycker fortfarande det är ett känsligt ämne att prata om, ''döden''  det står så nära en. På än dag kan ens liv förändrats så mycket. Det har gått från ''glada'' Josefine till ''ledsen'' Josefine. Mina ögon är inte lika ''glansiga'' länge. Jag blir förjävlig på bilder nu för tiden. Min ögon...  dom ser ohhh, helt förstöra ut, jag vet inte vad det beror på. 
Men som sagt när man tänker efter så står döden rätt nära en. Jag hatar att du är borta, och att jag ohhh. 
Anna, du är min syster, ja, du är min förebild. Jag älskar dig så himla mycket och kommer alltid att göra. För du är verkligen helt underbar. Att en 27  årig kvinna ska lämna oss alla på denna jord. Är orättvisst. Livet är orättvist.
JAG SAKNAR OCH TÄNKER PÅ DIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0