Dans gör mig glad!

hej igen:)  jag hann ju lägga in ett snabbt inlägg i morse.
Som sagt jag har varit i stan idag med pappa, tog bussen när vid halv elva, träffade pappa. Hämtade mitt efter längtade armband, det blev så fint.!! ::)  Dyrt som fan, en cm förlängde dem kanske, 600 :- :O  Efter det, gick jag och pappa in i kyrkan och tände ett ljus för vår älsakde syster / dotter, och skrev i bön boken. !  Anna, jag hoppas du hörde vad jag sa. Sedan gick vi in på hm, där jag handlade en skjorta, efter hm blev vi hungriga så vi stack in på harryes och åt där. Vid ett tiden tog jag bussen hem, pappa kunde inte köra mig för han skulle till jobbet. När jag kom hem, så skulle vi köra och hämta min engelsk lärare. Joo, alla tror säkert jag är jätte dålig i engelska, men det är så här att. Jag har ett stark G, men jag vill inte ha ett G i ett kärn ämne, så därflr måste jag höja mig. Så Därför har vi anställt en privat lärare, det kändes faktiksit bra. Så imorogn ska vi träna lite gramatik. När johana hade gått hem, så tog jag på mig mina dans skor, och dansade lite i uterummet, åhh, det var så länge sen jag dansade. Jag mår verkligen bra av att dans, dans gör mig glad helt enkelt. När jag hade dansat en stund, så stack jag ut och jobbade en runda. Så efter min lilla '' paus'' så blir det dans och jogging nu,!!  ÄNTLIGEN!!! 
Nu i kväll så blir det slapp framför tv:en och kanske någon film.
Det kommer bilder imorgon, som jag tycker ni borde kolla på. :)  Överraskning !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0