:)

regn, regn och åter regn !

Idag, väckte mamma mig vid halv tolv. Det är så skönt att kunna sova ut nu !! :D  men det är en månad till skolan börjar, det kommer gå så fort :(  buuu, på det !! :'/
Jag gjorde v mig och hela den biten, sedan körde jag och mamma till folwer team och handlade blommor till bror, och hem till bror och lämnade dem. Jag och johan blev hungriga så vi stack till ica och handlade grillad kyckling och lagade ris och curry:)  Sedan spelade jag playstaion fy fan, det är ju hur svårt som helst:D haah. Jag är så trött idag, jag orkar abslout ingenting, fråga mig inte vad som har hänt..:/ Men mina ben hänger inte rikigt med..:/ Men i alla fall snart ska jag hjälpa mamma med maten, och kolla film. För det regnar ju idag också !! :/   Jävla sommar det är !!
Imorgon ska jag till mormor, sedan ska vi ha gäster på kvällen, jippi ! :) 
Men nu är jag så trött så jag orkar ine skriva mer, ha det så bra snyggingar ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0