Festival !

Hej allihopa !

oj, jag har inte suttit vid datan på två dagar nu. Det har verkligen varit skönt måste jag säga. ! Det har varit ett underbart väder, massor av sol och massor av glassar ! Men som sagt i torsdag, vad gjorde jag då? Joo, just det, jag var och badade hos morbror och blev lite brun där. Sedan var det snabbt hem och göra v sig, och packa ner massor av kläder, och sedan i väg till pappa. Åhh, vad jag älskar honom. ! Vid sex tiden tog vi bussen ner till stan, där vi gick runder lite. Hem vid ett eller något.

FREDAG: Jag vaknade vid kvart i fem av att matilda kom in och väckte mig, nawe, gumman. ! Men sedan somnade vi båda två om och vaknade vi nio. Vi gjorde lite frukost och sedan gick vi ut och blåste bubblor. :)  Vid tolv kom mamma och hämtade mig och matilda. Körde henne hem, och sedan hem till bästa michaela. <3 vi körde ut till min morbror och badade och solade. Fin bränna du fick älskling, ahah ! :D<3  Vid tre tiden åkte vi hem till pappa, där vi gjorde v oss och tog en macka. Framåt kvällen tog vi bussen ner till stan, hoppade av vid GA och jag fick ögonkontakt med världens pudding, grrr på honom, sedan var det inte mer med honom just då :$ Jag och michaela kollade på rix fm med pontus, vi träffade danne, calle mm. åhh, det var så många man träffade som man inte brukar träffa. Det är det som är roligt på festivalen. Framåt elva eller något så gick jag för bi min pudding igen, då jag inte kunde hålla det inne och sa:

- åhh, vilken pudding
- då han svarade: hej:D:D:D:D
jag fortsatte gick, men sedan sa michaela till mig att jag skulle gå tillbaka så, där stod jag och pratade med honom om allt. Sedan fick jag hans telefon nummer, åhh, fy fan, vad snygg han var. Så puss på di våffelbagaren.
Jag och michaela åkte hem vid två, la oss i sängen när vi kom hem, och somnade direkt.
Dagen efter, åkte michaela hem vid halv ett, då jag la mig och solade lite till. Så nu börjar jag bli rikigt brun, allt lika fint.  Framåt kvälen igen, stack jag och pappa ner på festivalen, vi fick GÅÅ!!  FRÅN RAMLÖSA !! för bussen var fullsatt.! Jävla stil! Vi gick och gick, !  sedna träffade jag min pudding igen, !
Nu orkar jag inte skriva mer,
puss på er !

och michaela, du är guld värld.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0