förlåt förlåt !

hejhej mina snygginar !!

jag har verkligen inte haft lust eller tid åt att uppdatera min blogg.
Men i går / måndag ) så ringde jag brännan och bestämde med honom, så mamma körde mih ner till råå, där jag träffade mattias, calle och mattias bror. Allting lika trevligt. Vi badade hela tiden. :)  Tack för den dagen snygginar !!:D Efter badet, stack vi och köpte glass, och jag åkte hem till morbror och badade där. Grilla och allt sånt mysigt.

idag, så väckte mamma mig vid 11, gjorde v mig och åt frukost. Cyklade till din x där jag träffade adrian. Vi cyklade gemensamt ner till fria bad, satt och pratade en massa skit. Det var verkligen länge sen bästis. <3
Efter ett tag kom, markus med K, hahaha, och linus ner.:)  vi cyklade väl hem vid 19. Tack linus för du skjusade mig en bit på min kära cykel:D   Nu sitter jag här och ska snart lägga mig ska snart till stranden med michaela imorgon. Gud vad jag saknar henne, fast jag träffade henne för någon dag sen. <3

jag orkar abslout inte med ditt tjat länge.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0