God eftermiddag.!

idag så vaknade jag vid halv elva, gick upp och åt frukost och gjorde v mig. :)  Jag har så ont i min arm, jag fattar inte hur denna jävla sprutan kan göra så ont efter åt. Så jag kan inte sova på den sidan längre, buu ! Men sedan cyklade jag till Anna, har ju inte träffat henne på år och dag känns det som. Jag har saknat henne !  puss på dig ! <3
Sedan cyklade vi ner till stan, gick där och kollade, och sedan blev vi hungriga så vi åt bakad potatis. :D ovandligt eller vad säger du anna? :D Jag mår inte speciellt bra annars heller, allt suger. !! Jag känner mig så ensam, men det är något jag får leva med. Jag ska nog snart till bror en sväng.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0