god eftermiddag.!

god eftermiddag mina puddingar. (!)

idag så vaknade jag vid halv tolv, skickade sms, sedan gick jag upp och åt frukost. Gick in i duschen och hela den biten, sedan kom jag på att det är en vecka till festivalen idag. Det ska faktiksit bli lite små skojj, träffa massor av människor som man inte kan träffas annars. Ska jag vinna choklad denna festivalen också?  Nej, det kan jag inte, för nu är jag allergisk mot all choklad nästan, bara för det står '' kan innerhålla nötter''   buu, på det.!! Det är så jävla jobbigt, för jag var verkligen en choklad älskare innan. Men sånt får man leva med, ! 
Jag ska snart gå och möta Robin, sedan ska vi gå hem till honom. Det var ändå rätt länge sen man träffade dig, efter allt det skitet förra året. Så tyckte jag att vi behvöde prata igenom. Jag och Robin var tillsammans förra året, och sedan dumpade han mig. Sedan berättade han att det var det störta misstaget han har gjort i sitt liv, hur gulligt är inte det? Det är inte många som erkänner det. Så idag så vi träffas och kolla film eller något, för det är rikigt tråkigt väder :O
Men puss på er alla, !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0