god förmiddag ! :D

tjena snyggingar (!)

Idag vaknade jag vid halv tolv, det var länge senjag sov så länge. Men idag kände jag att jag verkligen behvöde det, efter den kvällen jag hade igår, så.!! fy fan, jag har nog aldrig gråtit så mycket som jag gjorde då. Men tack Michaela, och Johan R för ett stöd, ! 
Sedan vill jag abslout tacka alla som bryr sig, om vad som har hänt. ! Igår kväll hittade jag massor av bilder på min syster, och det känns så overkligen hon är fortfaraande på bilder, men hon lever inte !!  dööö på det !!!
Men idag ska jag kanske träffa dennis, jag vet inte i fall jag ska träffa anna, eller hur det blev ! :/ 
Men ha en bra dag i alla fall :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0