god kväll !

åhhhhh, solen skiner fortfarande och massor av insekter ute !!!

Anders kom in och väckte mig vid 9, för då kom han med hundarna. !!  Men jag somnade faktiksit om till klokcna halv elva, det var skönt. Jag rulade upp och såg att solen skiner !!!  JAG ÄLSKAR DET.!!!

Vi körde ut på gården, jag och mamma där vi badade och hade mysigt. Min mamma är verkligtn bäst.!
Efter några timmars solande vid poolen, körde vi till city cross och handlade mat. När vi kom hem, så cyklade jag till Anna en stund, det var verkligtn länge sen, jag träffade henne. Hon är så jävla bra !!! <3  
Just nu sitter jag och bestämmer vilka jag ska träffa i veckan, :)  

Snart ska jag ut med hundarna, och kasta boll eller något.


Kommentarer
Postat av: anna

ily vännen, det vet du! <3<3

2008-08-01 @ 20:30:24
URL: http://annalowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0