Grattis hif!!

som sagt idag spelade hif !!  ÅHHHH, HIF ÄR BÄST TRLALLAL. Dem vann över Aik idag, det troddde jag aldrig.!
Första halvlek var väl inte hifs precis, aik fick ett skit mål.! och hif gjorde även mål i denna halvlek, Men andra halv lek, så spelade dem rikigt bra. Matchen, var rikigt spännande och bra,!  Matchen slutade 2-1 i alla fall :D
Nu ska jag snart gå och läggga mig.


Min älskade, det är så mycket jag vill berätta för dig. Det är så mycket som du inte vet, ! det är dig jag får all energi av, det är du som ger mig styrkan att gå upp varje morgon, fast du inte står vid min sida länge. Du är verkligen guld värld, ( nu kommer där en tår ) Varför kan du inte bara säga, ''kan vi träffas?'' För det är det ända jag vill, för jag vill växla några ord, öga mot öga. För det är något väldigt viktigt jag vill berätta, ! Men du har fattat ditt beslut, det är inte jag och du länge. du kommer tillhöra någon annan. Mitt hjärta har gått i tusen bitar, mina tårar är slut. Om du bara förstod hur mycket jag saknar dig. Tack för du har gjort mitt liv bättre, syn att vi inte kan deladet tillsammaans bara. Kyss på dig, ( du vet vem du är )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0