Grattis min älskade mormor !

i torsdag fyllde min älskade mormor 78 år. Men hon vet ju själv inte om att hon fyller år. ;(  Hon har inget minne av det alls, men jag ska vara glad att hon kommer ihåg mig. Det känns så skönt att bara hålla om henne, för hon betyder mest för mig.! Det är hon som jag kan prata med när det är svårt.  :(  <3  Men jag vaknade vid halv tolv idag igen!! Jag fattade inte hur jag kan sova sålänge. Sedan gjorde mamma frukost till mig, det blev lite jordgubbar. Sedan satte jag mig vid datan, och gjorde v mig. Och jag gjorde även klar min tårta, som jag bakade i går, men som jag skulle dekurera idag. ! Den blev så sjukt god, men jag glömde fotografera den, !  :p För jag tror inte att det är mågna som tror att jag kan baka en tårta. Vid 14 körde vi till mormor, åhh, jag älskar min mormor, där morbror och bror redan var. :)   Nu har jag precis kommit hem, och ska jag städa mitt rum, för det ser förjävligt ut. !!! :O

Bilder !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0